Η απάντηση είναι σε επιστολή που έστειλε το Σωματείο μας για την αγορά κλιματιστικού από το υπεραγορά Μαρινόπουλο στο Ρέθυμνο.
Στην Παράγραφο 4 γράφει ότι κάνουν δωρεάν μεταφορά έως 30 κμ και δεν γράφει πουθενά ότι πρέπει να κάνης αγορά πάνω από 200€.
Σύμφωνα με το αρ.559 του Α.Κ. " αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το προϊόν που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματα που πηγάζουν απ' το νόμο".
Επομένως έπρεπε να επιμείνετε στην δωρεάν μεταφορά του προϊόντος καθώς αυτό προβλέπεται εγγράφως στο έντυπο της εγγύησης που παραλάβατε. Δεν γνωρίζατε ότι είχατε αυτή την έγγραφη ενημέρωση, ούτε και ήσασταν σε θέση να γνωρίζετε ότι ο όρος έχει αλλάξει και το έντυπο είναι παλαιό!
Θα μπορούσατε αρχικά εξωδίκως και εν συνεχεία αν δεν ικανοποιηθείτε εξωδίκως δικαστικά, να ζητήσετε αποζημίωση για τη ψευδή ενημέρωση και παραπληροφόρηση σας από το κατάστημα, για το γεγονός ότι μεταφέρατε ο ίδιος το κλιματιστικό ενώ ήταν υποχρέωση του πωλητή και ενδεχομένως και χρηματική ικανοποίηση για ηθική βλάβη λόγω εμπαιγμού σας από τους υπαλλήλους.
Με εκτίμηση,
Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας
Ιουλιανού 28, 104 33 Αθήνα
Τηλ. 210 88 17 730
Φαξ 210 88 17 784

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου